miercuri, decembrie 26

vorbe....VORbe caRE dOOOOR:(((




dOoOaR !lUz!!....!lUz!!...
~la noapte am sa plec[...]
`caci nu mi'e ushor[...]
~cand simt iarashi patul rece shi gol[...]
`shi glasul tau rece ca un ecou[...]

~o noua zi, u n'ai sa shti[...]
`privesk spre cer[...]
~shi nitreb de ce[...]
`n'au niciun rost...REGRETELE...???[...]
~iar ma indrept spre nikieri[...]


vorbe...vorbe care tot mai dor....
vorbe spuse prea ushor...
diminetzile tarzi[:((]
vorbe...vorbe car e tot mai dor....
vorbe spooose prea ushor
mai paote fi ceva intre noi????
sOoOoNt dOaR....ILUZII:((


~la noapte am sa plek[...]
`mi'e greu dar incerk[...]
~vreau din mintea mea cumva sa shterg[...]
`vorbe'n care nu mai cred[...]

~in fiintza mea, e o lupta grea[..>]
`sa nu privesk, in urma mea[...]
~shi bratzele, larg le'am deskis[...]
`ma las poortat de vant prin noapte[...]


vorbe...vorbe care tot mai dor...
vorbe spoose prea ushor...
in diminetzile tarzii...
vorbe...vorbe care tot mai dor...
vorbe spoose prea ushor...
mai poate fi ceva nitre noi??
sooont doar....ILUZII:((:((

vorbe, vorbe, vorbe....oOoOoO
vorbe, vorbe, vorbe....oOoOoO
vorbe, vorbe, vorbe....oOoOoO
vorbe, vorbe, vorbe....oOoOoO

vOrbe...vorbe care tot mai dor...
vorbe spooose prea ushor...
in diminetzile tarzii...
vorbe...vorbe care tot mai dor....
vorbe spooose prea ushor....
mai poate fi ceva intre noi???
sOoOoOnt dOaR ......ILUZII:((....


Niciun comentariu: