sâmbătă, decembrie 29

16 an!~b3St dAy...









exista o zi pe an....knd itzi doreshti k totul sa fie perfect...e o zi...in care eu, in urma cu 16 ani am scos primu meu soooonet....shi anume wAaAaAaAaA....da...v'atzi prins...e ziua mea!!



ce ishi poate dori o pers de ziua ei???...dak nu prietenii langa ea, pesroanele la care care tzine fff mooolt...?



eu pot spooone k leam avut...nishte prieteni, minunatzi...betooon, demni de gulashu din mine:P:P:P:P...shi de un EL, care pt o zi m'a fakut cea mai fericita...



dar azi...cu okii in care sciplesk lacrimi, am vazut realitatea....and....all the things which yesterday was pink...today...these things...are dark....



dar oare ce e mai imp?



...sa traieshti clipa...sau sa t gandeshti numa la riscuri?...



...sa plangi de azi pt maine???...sau sa plangi doar maine?...



...sa visezi ?...sau de frik sa nu te trezeshti sa renuntzi la vis?...



...sa rishti lacrimile?sau sa rishti sa nu fi vesel?...



eu....am trait clipa



am plans doar azi



am visat



si miam riscat lacrimile






oricum ziua asta pt mine a devenit total INALCANZABLE...o iubire INALCANZABLE, o piesa INALCANZABLE, un dans INALCANZABLE....totul maine pt mn....va fi INALCANZABLE...dar ieri...totul era perfect....o noapte kre ash fi vrut sa nu se termine....o noapte careia iash pooone repeat in fiekre zi....:P......

pe langa INALCANZABLE, au fost shi ZECE, shi VORBE, shi am fost CLOSE TO YOU....shi prin aminitiri...aceasta seara, prin VORBE, vise INACLANZABLE...va fi atat de CLOSE.....de ZECE~nota zece:P~, o nota greu de atins....da shi mai greu de pastrat:P



shtitzi dc?.....pt k am zambit...alaturi de prieteni, colegi....pers imp pt mn....in final....am DOAR 16 ANI....shi visez....adik....poate am prea mooltzi ani sa visez???....nu exista limita de varsta....poate tot ce am scris io aici...e ink un vis.....shi e.....


sO....mA m!sHk aShA cOoOoOm !tZ! pLaC3 tZ!3....k m!n3 3 uNa lA o m!3!!!!!!!



by mely.....talentata din mine...!!!

Niciun comentariu: