duminică, decembrie 9

aDEvarAT sau FAls???


stau akum cu capul in maini...shi ma gandesk....simtzeam nevoia sa scriu cv, dar nu mai shtiu ce!!!poate o poveste cu zane, printzul fermecat ce apare calare, salveaza printzesa se casatoresk shi traiesk fericitzi pana la adanci batranetzi....wow...interesant!!!

crek incep sami reamintesk....vroaim sa va povestesk cv, ce am invatzat din micile da semnifiktivele mele experientze de viatza....dar(...)st ale mele!!!

dc tot timpul iubim tocmai persoanele kre ishi bat jok d noi???? nush....greu de rsp....da eu numa asta am reushit sa fak....shi niciunul dintre aceia n'a meritat lacrimile mele!!!totzi mau rasplatit cu indiferentza, cu vorbe grele shi cu nesimtzire....k park ei ar fi mai buni!!!nimeni nu e perfect,nici ei nu sunt perfecti nici eu, asha k....!!!!totushi....leam cedat actelor lor...shi am plans....shi tindeam sa cred k au dreptate!!!nu era asha, numai k eu eram legata la ochi, dragostea ma orbea....prietenii park nu mai existau, shi ii deskonsideram:((:((gresheam, shi sufeream....in timp ce totzi aceea, ishi sarbatoreau triumful,ACTELE LOR DE TRIUMF....impotriva mea.....ma considerau slaba...shi asha eram....dar suferintza shi neindeplinirea unor lucruri la care am visat ma faceau slaba....pt mn era park sf pamantului, shi de fapt nu insemna nik, obsesia pt un lucru sau o persoana ma facea sa cred acest lucru...ce bine k nu e asha....shi incetool cu incetoool...lucrurile au revenit la normal....shi eu am treqt peste tot raul fakut de acele persoane...pt k au vrut sau pt k nu au vrut, pt k au shtiut kt sufar sau pt k nu au shtiut....:P oare ce zik io akum e ADEVARAT sau FALS????

Un comentariu:

junkie spunea...

adevarat...dar mela am fost uni alaturi d tine...t am sustinut knd a trebuit..certat d multe ori..dar ai realizat k a fost spre binele tau...poop la gulash..