miercuri, decembrie 19

TE IUBEEEEESK!!!!







te iubesk... da da....pe tn...serios vorbesk...cred k marturisindutzi ce simt...uit tot...hmm...ma ascund dupa deget, k imi este rushine de ceea ce simt, ma ascund dupa nishte okelari k u sa nu imi vezi lacrimiele...shi ma ascund dupa indoeli k sa nu itzi intalnesk privirea....sunt mii si mii de cuvinte frumoase pe care cu siguranta ca le meriti,eu din pacate nu le stiu pe toate k sa ti le spun...din pacate nu pot atinge soarele sa ti-l daruiesc..nu pot atinge stelele pentru a ti le darui...nu-ti pot da nimic mai mult decat sufletul meu,gandurile mele,trupul meu...intreaga mea fiinta!Si daca iti spun ca te iubesc fara ca macar sa-ti fi intalnit privirea...inseamna ca t iubesc pentruceea ce esti,pentru ceea ce ma faci sa simt, pentru tot ceea ce reprezinti pentru viata mea...sentimentele acestea....le simtzeam mai demult....knd shtiam k ma trezesk dimineatza shi ink eshti al meu....de bn de rau...asha era....oare dc s-a o\innegrit totul....ce odata parea roz????

dar nishte cuvinte pot strica totul.....vise, lacrimi de fericire....o despartzire poate distruge inimi, poate strik bucuri....shi aduce lacrimi, indurereate......

stau seara....ma uit in sus shi te vad, imi zambeshti....imi spui k makr o data in viatza m'ai iubit...sa te cred???...imaginatzia imi joak feste....ar fi mai bn sa plek din fatza acestei ushi inkise pt mn pt totdeauna....
mie greu sa renuntz la un vis...ash riska totul....pt tn....dar u nu ai risk...asha k ce rost ar avea???oare kiar nu itzi pasa???

cred k asta e....nu itzi pasa....poate nici nu tzia pasat....asta e....dar mie ink imi placi pt ceea ce ai fost pt ceea ce eshti....dar poate vo iura ceea ce vei deveni.....sau nu se shtie....niciodata nu se shtie!!!sentimentele apar shi dispar knd te asht mai pootzin....numai k eu asht prea moolt sa dispara....shi poate de aceea....nu dispar...:((

nu mai am lacrimi...shi totushi plang....:((:((....




da indiferentza ta ma doare....shi nu pot so inving...o sa te port mereu in sufletul meu....TE IUBESK....!!





[nu'i poooasa dejaba aceasta declaratzie...].....






by mely

Un comentariu:

Mada spunea...

Stim mela k nu e poos dejeaba.....cel putzin yo jtiu...pfff ce sa zik om trai si om vedea dar orikum nu uita ___::--ViAtZa e FrUmOaSa--::___ :*:*:*