miercuri, decembrie 19

~lOcOoOoOl 1~


aku vreo sapt....un coleg de servici nea prezentat un concurs de proiecte in limba franceza pe diferite teme : Noel en France, Paris d'hier et d'aujourd'hui shi Ma France.

mda...bineintzeles k miam fakut grupa shi mam bagat in concurs : cele 4 fantastice: m3lY, d33A, mAd! sh! aNa...miercuri 19.12.2007, a avut loc prezentarea in frumosul cabinet de frank!!!(galben shi portocaliu:X...pakt k nu e pink).

eu shi celelalte 3 fantastice am ales k tema...: Noel en France shi deshi parea banal, doar 4 ekipe am ales aceasta tema...so...nam prea avut concurentza:))...

da totsuhi...de luni (nu de luni de zile....doar de lunia asta)ne pregatim intens pt aceasta prezentare...

martzi seara neam sacrifikt din timpul de mess shi neam dus la deea sa repetam....xcum...c uceamretzinut de akolo..."domn' profesor de aici se stinge soba?!?!?!"sau...."mela...nu ma mai face sa rad", sau "mela...o varsat paharu cu suk...shi e pe imprimanta lu deea..hai u...k numa un pik:)) stai sa vezi foileeee:))"....xcum...ziua concursului....emotzii...prima ekipa....mais...tout est bien qui finit bien:):) .....

spre suprinderea noasta la sfarshit la anuntzarea premilor......la sectiunea Noel en France, premiul intai a fost luat de ....cele partu zfrantzuzoaice...:P...b3333ton:)

Un comentariu:

Mada spunea...

lokool 1.....am ajuns sa luam loku 1 la franceza oiiioooo....nu m-am gandit niciodata...:)):)) dar uite k a fost !!! :*:*