vineri, ianuarie 10

Simplu și eficient



  • Zilele astea răsfoiam blogul Oanei Cuzino și am găsit un articol despre demachiante naturale, care mi-a captat atenția.
  • Rețeta pe care am încercat-o eu și cu un bun efect, este cea pe bază de ulei de măsline și infuzie de cimbru. Este foarte ușor de realizat și ne putem îndepărta mai ușor machiajul, mai ales mascara. Într-o cană cu apă fiartă se pune o lingură de cimbru și se lasă cam 30 de minute la infuzat, apoi într-o sticluță se adaugă în cantitate egală, extract de cimbru și ulei de măsline. Eu recomand ca uleiul de măsline să fie suficient pentru ca soluția obținută să fie destul de vâscoasă și să poată fi utilizată mai ușor.
  • Aceste două produse naturale au beneficii individuale:
  • Cimbrul conține thymol, un ulei esențial cu proprietăți antiseptice. Uleiurile esențiale pot fi folosite și pentru clătirea ochilor, dar și a părului
  • Un ulei de măsline bun poate oferi o hidratare bună, protecție UV și regenerare celulară. Uleiul de măsline este natural, pătrunde cu ușurință în piele și conține o mulțime de anti-oxidanți care nu se găsesc în în alte uleiuri.
  • Uleiul de măsline este un demachiant grozav pentru că nu doar îndepărtează cu ușurință machiajul, dar îți repara pielea și îi oferă o strălucire tinerească. Uleiul de măsline are o compoziție foarte similară cu cea a uleiurilor naturale produse de pielea noastră.
 


Niciun comentariu: