sâmbătă, septembrie 26

îmi place:))!

trebuie să recunosc că această melodie m`a impresionat... melodia nu m`a atras datorită cuvintelor vulgare(deşi şi acelea dau o nuanţă originală cântecului)ci pentru că are un mesaj care activează sensibilitatea oricarui om, o poveste adevarată, tristă: "De ce cântăm noi acest cântec?
Deci eu nu vreau să mă judece nimeni înţelegi?
Nu vreau să mă judece nimeni greşit...
Nu să nu mă judece...
Vreau să ştie exact ce-a fost
Nu vreau să zică lumea că am făcut un "cover"
Şi,ca să vindem discul şi ca să avem succes
Da nu ....Trebuie să ştie ce a fost Hotel Cişmigiu...nu asta e problema..Ba da trebuie să ştie că Hotel Cişmigiu e fostul cămin al facultăţii de teatru şi că acolo într-o seară de iarnă o fată s-a prabuşit în casa liftului şi n-a murit pe loc şi nimeni n-a intervenit timp de 3 ore
Tu şti asta?nimeni n-a intervenit...
Vezi lumea nu trebuie să uite..e o realitate crudă,e pur şi simplu o realitate crudă..."

Niciun comentariu: