miercuri, august 6

Step up...~the streets:X





















In sfarshit am vazut un film despre care am auzit foarte multe lucruri...'Step up 2'. O noua seara plictisitoare, afara ploua, cu bicicleta nu m`am putut plimba...am decis sa vad un film cu o prietena...dar ce film? Mi'am adus aminte ca tocmai am descarcat de pe net Step Up 2...The streets...Ne`am cumparat vreo 2 pungi de chipsuri, seminte...shi la treaba...



Filmu acesta...mi`a aratat ca nu e imposibil sa faci nimic shi a starnit in mine o pofta nebunaaaa de dans:))<<>>



Dintr-o tipa care a invatat sa danseze pe strazi, sa ajunga sa danseze intr'o scoala faimoasa(evident de dans) shi ea la randul ei sa atraga alti colegi in a-i invata dans de strada...e un pas mare...



Apoi chiar sa ajunga sa danseze mai bine decat fostii ei prieteni(cu care se intalnea in cartier, dar aceshtia au eliminat`o din grup fiin membra a MsA-the schoool:X)



Oricum un film mishto care m`a tzinut treaza shi apoi...cu chef de dans:))



Protagonishtii...:X se potriveau de minune:X








Totushi...dupa parerea mea...tipu ramane "la inimioara mea:))", shi inca ma gandesc ca ar fi fost soooper k-loOmea sa fiu in locu` tipei:))
sau nu`??
pffff....eu sunt sigura ca da:X






Niciun comentariu: